Kontakt os!
Vil du vide mere om, hvordan du kan gøre jeres kommunikation mere omkostningseffektiv og sikker – og opfylde branchens krav? Kontakt os, så fortæller vi mere.
Kredithåndterings- og inkassovirksomheder er nødt til at overholde de forskellige landes lovgivninger. Ellers risikerer de at miste deres autorisation. PostNord Strålfors' kommunikationstjenester gør det nemmere at overholde reglerne uden at gå på kompromis med kvaliteten.
Kredithåndterings- og inkassovirksomheder er nødt til at overholde reglerne og sørge for, at hele kæden lige fra indgående og udgående kommunikation til modtagelse er sikker. Hvis det mislykkes, kan man risikere lækkede personoplysninger, bøder og at miste autorisationen til at drive inkassovirksomhed.
Men det kræver ikke kun en intern forståelse. Det er mindst lige så vigtigt, at kredithåndterings- og inkassovirksomhedernes samarbejdspartnere forstår betydningen af databeskyttelse, og at de også overholder reglerne.
Strålfors samarbejder i Danmark og resten af Norden med store kunder, der håndterer store mængder særligt følsomme oplysninger. Vi opbevarer og håndterer disse data inden for EU/EØS, opretholder en passende datasikkerhed og arbejder aktivt på at implementere de krav, der følger af de enkelte landes love og regler.
Vores kommunikationstjenester inden for både fysisk og digital kommunikation hjælper vores samarbejdspartnere med at opretholde en høj datasikkerhed og levere indgående og udgående kommunikation hurtigt, sikkert og omkostningseffektivt. Sammen reducerer vi risici og træffer forebyggende foranstaltninger for at sikre data.
PostNord Strålfors har et effektivt compliance-program, der sikrer informationssikkerhed og korrekt håndtering af kundedata.
Johan Stevenberg, databeskyttelsesrådgiver i PostNord Strålfors, giver sine tre vigtigste tips til at undgå overtrædelse af love og regler inden for databeskyttelse.
Vil du vide mere om, hvordan du kan gøre jeres kommunikation mere omkostningseffektiv og sikker – og opfylde branchens krav? Kontakt os, så fortæller vi mere.
Lowell satser på udvikling af digitale tjenester. Et af de vigtigste initiativer er at tilbyde enkle og hurtige tjenester direkte til mobiltelefonen. – Vi vil gerne være førende i branchen, og derfor skal vi hele tiden finde nye måder at give vores kunder de bedste løsninger på, siger Jens Lindeblad, Head of Digital & Innovation i Lowell.