Kontakt os!
Vil du vide mere om, hvordan du gør jeres kommunikation mere omkostningseffektiv og bæredygtig – og samtidig opfylder kundernes krav? Kontakt os, så fortæller vi mere.
Loyale kunder forudsætter opmærksomme leverandører. Vores fleksible løsninger er et godt udgangspunkt for at reducere kundefrafaldet i forsyningsbranchen.
Nøglen til vedvarende loyalitet er at forstå kunderejsen. Vi giver jeres processer ny energi og hjælper jer samtidig med at forhindre unødvendigt ressourceforbrug og undgå at miste kunder.
Hele 81% af svenskerne vil selv vælge, hvilken kanal de modtager deres kommunikation i. Det gør kundetilpasset digital kommunikation til et must for moderne forsyningsselskaber, der gerne vil have flere loyale kunder. Derfor tilbyder vi forbrugerdrevet og digital kommunikation, hvor kunden styrer kontakten efter egne vilkår.
Opfyld kundernes behov ved selv at lade dem vælge, hvornår og hvordan de vil betale og kommunikere. Et større engagement styrker loyaliteten. Reducerede leadtider i forbindelse med betalinger betyder desuden, at kunderne betaler hurtigere.
Det er altid vigtigt at være opmærksom på sit energiforbrug – det gælder også, selv om energien er vedvarende og grøn. Med smarte funktioner, digital kommunikation og tilbud, der er skræddersyet til modtageren, sørger vi for at styrke kundernes bevidsthed både om deres elforbrug og om jeres øvrige tilbud. Nu kan forsyningsbranchen kommunikere med sine kunder i e-Boks uden at skulle indhente og opbevare CPR-numrene.
Fakturaen er meget mere end bare oplysninger om pris og energiforbrug. Styrk kundeloyaliteten ved at sende fakturaer, der er skræddersyet til kundens kanal med personlige tips og tilbud direkte på fakturaen. Giv også modtageren mulighed for at give feedback og få direkte kontakt med kundeservice via et link til chat. Send interaktive og responsive fakturaer, og arbejd med layout og personlige tilbud i alle digitale kanaler
Kommunikér proaktivt, når det er muligt – og med det samme, når det er nødvendigt – så kunden ikke får ubehagelige overraskelser. Vi hjælper jer med at opbygge langsigtet kundeloyalitet og reducere arbejdsbyrden i kundeservice, f.eks. ved prisstigninger og planlagte eller uplanlagte afbrydelser. Kommunikér i selvvalgte fysiske og digitale kanaler.
Aldrig før har der været så mange muligheder. Betalingen kan ske via digital postkasse eller MobilePay– I vælger selv, hvilke betalingsmuligheder I vil tilbyde jeres kunder. Med en QR-kode direkte på fakturaen kan kunderne betale hurtigt og digitalt, også selv om fakturaen er fysisk.
Vil du vide mere om, hvordan du gør jeres kommunikation mere omkostningseffektiv og bæredygtig – og samtidig opfylder kundernes krav? Kontakt os, så fortæller vi mere.
Skellefteå Kraft er en af Sveriges største energiproducenter og har gennemgået en imponerende digital rejse. Trods store udfordringer er Skellefteå Kraft i dag en effektiv virksomhed med Sveriges måske bedste kundeservice i forsyningsbranchen. – Uden PostNord Strålfors' kundefokus var vi aldrig nået så langt, siger Eva-Lena Berglund, chef for Fakturering.
Kundekommunikation er for at at fastholde sine kunder og skabe loyalitet. I en tid med mange uroligheder er det en af de største udfordringer for aktørerne i forsyningsbranchen. Energi- og elforsyning er centrale samfundsspørgsmål, men er kunderne ligeglade med, hvem der leverer fx elektriciteten? Er prisen den eneste faktor, der afgør, hvilken leverandør man vælger?