Strømlin forretningsprocesserne
Gør administrationen lettere ved at digitalisere og automatisere informationsudvekslingen med forretningspartnere og internt i organisationen.
)
Indgående og udgående e-fakturaer
Vi tilbyder globale løsninger til håndtering af både indgående og udgående e-fakturaer. Med strukturerede data fra alle kilder – både digitale og fysiske – kan du automatisere din kreditorproces. Fra matchning og godkendelse til bogføring kan du håndtere fakturaer fra flere regioner nemt og effektivt gennem én samlet platform.
)
Automatisering af indgående kommunikation og dokumenter
Mængden af indgående kommunikation og dokumenter vokser konstant, hvilket øger behovet for administration. Vores løsning gør det muligt at digitalisere al fysisk post og digital kommunikation og automatisk videresende det til den rette modtager i organisationen – i fuld overensstemmelse med GDPR.
Purchase to Pay & Order to Cash
Automatisér udvekslingen af dokumenter med dine leverandører og købere i hele Norden. Vores platform understøtter et omfattende udvalg af dokumenter, herunder kataloger, indkøbsordrer, fakturaer, leveringsmeddelelser og logistikdokumenter. Derudover sikrer automatisk fejlkorrigering, at indgående ordrer og fakturaer behandles hurtigt og præcist.