eDistribution
Effektiv og sikker håndtering af digital post
eDistribution håndterer automatisk indgående meddelelser fra offentlige myndigheder, virksomheder og andre afsendere, så I slipper for at logge ind på flere digitale postkasser som e-Boks og Digital Post. Al post videresendes sikkert til jeres interne mailsystem, hvilket sparer tid, reducerer manuel håndtering og mindsker risikoen for datasikkerhedsbrud.
Grunde til at vælge eDistribution
Tids- og omkostningsbesparende
Slip for løbende at tjekke og videresende post manuelt fra e-Boks og Digital Post samt administration af, hvem der har adgang til hvilke postkasser.
Demotiverende opgave for jeres medarbejdere
De færreste finder det attraktivt at udføre ensformige opgaver dag efter dag. Vores løsning sikrer, at jeres medarbejdere ikke spilder tid på kedelige gentagelser, men i stedet kan fokusere på mere værdiskabende arbejde.
Sikker håndtering af data
Alle meddelelser behandles i overensstemmelse med GDPR-krav, hvilket sikrer krypteret videresendelse af følsomme data. Dette minimerer risikoen for databrud og sikrer, at så få som muligt har adgang til hvert dokument.
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
Kom hurtigt i gang med eDistribution
Implementeringen af eDistribution kræver minimal indsats og kan sættes op på under en time. Vores supportteam vil sørge for, at løsningen passer til netop jeres behov, så I kan fokusere på virksomhedens kerneopgaver.
Kom i drift inden for en uge uden interne IT-ressourcer og få nem adgang til dokumentsøgning i op til 90 dage tilbage.
Nyhed: Besvar-funktion!
Nu kan du nemt håndtere retursvar til offentlige myndigheder! Med vores nye "Reply to Digital Post"-funktion i eDistribution kan du nu tilkøbe muligheden for at besvare Digital Post direkte fra din e-mail – hurtigt og enkelt.
)
eDistribution FAQ
Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål, vi bliver stillet til daglig. Vi har samlet disse svar for at give dig en hurtig og nem måde at få den information, du søger.
Hvilke sikkerhedsmæssige udfordringer giver manuel håndtering af Digital Post?
Hvis I sender en meddelelse manuelt videre fra jeres digitale postkasse til eget mailsystem, sendes den ukrypteret.
Risikoen for, at I overtræder GDPR-reglerne er stor, da disse meddelelser ofte indeholder personfølsomme informationer om f.eks. jeres ansatte (CPR-nummer).
Hvad betyder mange CVR-numre for tidsforbruget?
Jo flere CVR-numre, jo flere manuelle gentagelser. For hvert CVR-nummer, skal I håndtere tre digitale postkasser. Her er der stor værdi i den simple løsning med sikker afhentning fra alle digitale postkasser.
Mulighed for automatisk fordeling øger værdien i løsningen yderligere og giver en endnu større tidsbesparelse.
Hvordan bliver vi mindre personafhængige?
Ved hjælp af regler og OCR-behandling kan vi levere op mod 90% af jeres meddelelser direkte til rette modtager. På den måde er I fri for at skulle håndtere hver enkelt meddelelse manuelt. Det kommer jer især til gode f.eks. i forbindelse med ferier og sygdom.
Udover at spare tid, undgår I at medarbejderen bliver demotiveret af for mange manuelle gentagelser.
Hvad sker der, hvis jeg indtaster modtager-adressen forkert i virk.dk/e-Boks Erhverv?
Manuel videresendelse kræver, at du i virk.dk/e-Boks Erhverv indtaster hele mailadressen på modtageren, hvilket øger risikoen for at taste forkert.
Man får ikke retursvar i digitale postkasser, hvis man sender til en ugyldig mailadresse, så man kan potentielt tro, at en meddelelse er videresendt uden, at den er.
Kundecases
Andre indgående kommunikations- løsninger
Kontakt os!
Har du spørgsmål om, hvordan vores eDistribution-løsning kan optimere din kommunikation og spare ressourcer? Vi står klar til at hjælpe dig!